't Kerkheem 't Kerkheem
Het kerkelijkcentrum 't Kerkheem bevat verschillende zalen. Er zijn twee grote zalen geschikt voor bijeenkomsten voor ongeveer 140 personen per zaal en twee kleinere zalen voor bijeenkomsten voor ongeveer 35 personen per zaal. Tevens is er een modern ingerichte keuken waar koffie, thee en andere (fris) dranken te verkrijgen zijn.
Primair is 't Kerkheem bedoeld voor activiteiten van de gemeente zoals catechisaties, wijkavonden, jeugdwerk, vergaderingen, zangkoren etc. Ook wordt het gebouw veel gebruikt voor rouwdiensten. Daarnaast bestaat er gelegenheid voor het huren van ruimte voor andere activiteiten zoals het houden van recepties, vergaderingen, verjaardagsbijeenkomsten ect. Voor catering kan gezorgd worden. 't Kerkheem ligt centraal in het dorp en er is voldoende parkeergelegenheid in de directe omgeving.

Postadres :
't Kerkheem